Laatste 2 dagen - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van meike vingerhoets - WaarBenJij.nu Laatste 2 dagen - Reisverslag uit Langkawi Islands, Maleisië van meike vingerhoets - WaarBenJij.nu

Laatste 2 dagen

Blijf op de hoogte en volg meike

23 Augustus 2013 | Maleisië, Langkawi Islands

Daar zitten we dan. Op het vliegveld van Langkawi te wachten op onze vlucht naar Kuala Lumpur om vervolgens naar Amsterdam te vliegen. Het is nu echt voorbij. Eigenlijk willen we nog helemaal niet terug. Hebben een hele leuke tijd gehad. Gisteren zijn we nog naar Oriental Village geweest. Een soort van klein pretparkje. Hier zijn we met de kabelbaan naar een uitkijkpunt gegaan, waar wij bijna de toeristische atractie leken. We zijn wel 4 of 5 keer met mensen op de foto gemoeten. Hierna ook een ritje op een olifant gemaakt. Vandaag ons laatste geld opgemaakt door nog wat souvenirs te kopen en naar underwater world te gaan. Daarna nog even een paar uurtjes op het strand gelegen en nu zitten we dus op het vliegveld. We hebben deze 2 weken erg goed weer gehad, paar buitjes, maar dat was voornamelijk 's avonds en 's nachts, ontzettend veel gezien en gedaan, leuke mensen ontmoet: oud, jong en uit alle windstreken. Kortom: een geweldige ervaring!

• 23 Augustus 2013 - 18:01

Joyzie:

Weer een avontuur rijker dan! dat is mooi :D
    fijne reis
    xxx