Weer thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van meike vingerhoets - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van meike vingerhoets - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: meiky

Blijf op de hoogte en volg meike

10 Oktober 2011 | Nederland, Tilburg

Inmiddels ben ik weer thuis. Ik ben vanochtend na een reis van 33 uur om 8:45 geland. Op Gili Air 3 heerlijke dagen gehad. Hierna de oversteek terug naar Lombok gemaakt om nog 1 dag in Sengigi te vertoeven. Hier zijn we even "de stad" in geweest en uiteraard nog een massage. Deze was wel een stuk duurder. Wel 5,50 voor een uur. Hierna moe terug naar het hotel om even te chillen en klaar te maken voor het laatste avondmaal met de groep. De reisleider had een buffet geregeld met live muziek. Dit was het eerste livebandje wat nog goed klonk ook. Bij bijna elk restaurant hebben we live muziek gehad, maar dit was vaak niet om aan te horen. Nu was het erg leuk en mochten we ook verzoekjes aanvragen. Om half 10 weer terug naar het hotel om de tas in te pakken voor vertrek. De volgende ochtend ging namelijk om half 5 al de wekker want om half 6 bracht de bus ons naar het net 4 dagen oude vliegveld van Lombok vanwaar we om 8 uur terug naar Bali vlogen. Dit was echt een erg gammel vliegtuig die hevig stond te schudden terwijl we nog stil stonden dus dat beloofde nog wat, maar vliegen ging hem beter af :)Op Bali hadden we 9 uur de tijd voordat de vlucht naar Jakarta zou gaan. We zijn toen met een stel naar Kuta gegaan. Hier nog de laatste souverniertjes gekocht, op het stand gehangen en een laatste massage zodat we helemaal zen het vliegtuig in konden. 18:15 zouden we naar Jakarta vliegen, maar we hadden 3 kwartier vertraging. Hierdoor werd de overstap van Jakarta naar Dubai ook ineens erg kort, maar gelukkig wachtte ze op ons. De terugvlucht is verder goed verlopen. We wat turbulentie, maar ik heb er geen last van gehad.
Ik heb het erg leuk gehad, ondanks dat ik het lichamelijk toch best zwaar te verduren heb gehad. Ik verwacht dat ik wel wat kilo's lichter terug ben gekomen.
Indonesië vind ik geen land wat ik iemand aan zou raden als zijnde dat je het zeker gezien moet hebben wat ik bij Costa Rica wel had. Mooi of indrukwekkend vond ik het niet, maar ik heb wel genoten!
Nu bedenken waar de reis volgend jaar heen gaat :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

rondreis Bali en Lombok

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2011

Weer thuis

06 Oktober 2011

Update 2

28 September 2011

Daar ben ik dan
meike

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 13125

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 18 Juni 2016

Suriname

20 September 2014 - 17 Oktober 2014

rondreis West-Australië

11 Augustus 2013 - 24 Augustus 2013

rondreis Maleisië

25 September 2011 - 10 Oktober 2011

rondreis Bali en Lombok

14 Oktober 2010 - 03 November 2010

Rondreis Costa Rica en Panama

Landen bezocht: