nog maar een verhaaltje dan - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van meike vingerhoets - WaarBenJij.nu nog maar een verhaaltje dan - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van meike vingerhoets - WaarBenJij.nu

nog maar een verhaaltje dan

Door: meiky

Blijf op de hoogte en volg meike

23 Oktober 2010 | Costa Rica, Manuel Antonio

Ik zal nog een stukje typen, omdat er een paar vragen zijn gekomen :P
Het verslag heeft zo lang geduurd, omdat ze in de middle of nowhere gekgenoeg geen internet hebben:D Hoewel ik op de 1e ranch wel internet had, maar daar kwam ik pas achter toen het gesloten was.
Verder de route die ik nog ga doen:
Morgen vertrekken we weer terug naar San Jose waar we 1 nacht overnachten. Dan laten we daar de koffers achter en moet ik dus voor zo'n 10 dagen in een tasje mijn spullen meenemen, aangezien ik nog naar panama ga en niet meer langs San Jose kom dan.
Vanuit San Jose gaan we naar Tortuguero. Het schildpadden dorp. Tortuga betekend ook schilpad :) Hier zouden we ook schilpadden kunnen zien die eieren aan het leggen zijn, maar dat is in oktober bijna niet het geval dus denk niet dat we er tegen komen. Hier verblijven we weer 2 nachten. Dan opweg naar Chahuity ofzoiets. Dat is een echt caribisch dorpje met veel reggea, rastamannen, jointjes en Bob Marly's :P Vanuit hier vertrek ik naar Panama waar ik 3 nachten op Bocas del Torro zal verblijven. En dan is het alweer 1 november en ga ik weer terug naar San Jose waar ik met mijn koffer herenigd zal worden. Deze moeten we achterlaten omdat we in Tortuguera op de boot moeten en er niet genoeg plek is voor de koffers. Dan nog 1 nacht in San Jose en op 2 november vlieg ik naar New York om op 3 november weer te landen in Amsterdam. Maar daar wil ik nog niet aan denken, want ik wil nog helemaal niet naar huis :D
Ik heb trouwens ook nog wel een leuk verhaaltje over Manuel Antonio waar ik nu dus zit. Dit is echt een paradijsje. Tot een uur of 4 dan want dan gaat het regenen. Super mooie stranden en het nationale park is ook mooi. Daar hebben we gisteren door heen gelopen. Ook weer best wel wat beesten gezien. Vooral apen en brutale wasberen. Ik heb een aantal mensen zien vechten om hun tas met een wasbeer. Erg leuk gezicht :d
Nou dat was het denk ik wel weer.

Adios!

  • 24 Oktober 2010 - 12:43

    Barbara:

    Jeahhh op naar de rasta's ;-) En internetten tijdens de vakantie... ach, er zijn leukere dingen toch?! ;-)

  • 25 Oktober 2010 - 11:30

    Miranda:

    Hey,
    Heb je de waterval gevonden in het nationaal park van Manuel Antonio?! :D

    haha, Chahuity = Cahuita, arm dorpje, maar daar kun je wel internetten!! :-)

    Geniet in Tortuguero, maar dat zal zeker lukken! Ben benieuwd naar jouw foto's!

    Xx Miranda

  • 25 Oktober 2010 - 20:16

    BM:

    Hoe zit het met het eten? Veel geMAC-er? Of ben je erg veel afgevallen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Manuel Antonio

Rondreis Costa Rica en Panama

Recente Reisverslagen:

01 November 2010

laatste berichtje alweer

29 Oktober 2010

panama

26 Oktober 2010

babyschildpadjes!!

23 Oktober 2010

nog maar een verhaaltje dan

22 Oktober 2010

Daar ben ik dan
meike

Actief sinds 26 Sept. 2010
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 13067

Voorgaande reizen:

16 Januari 2016 - 18 Juni 2016

Suriname

20 September 2014 - 17 Oktober 2014

rondreis West-Australië

11 Augustus 2013 - 24 Augustus 2013

rondreis Maleisië

25 September 2011 - 10 Oktober 2011

rondreis Bali en Lombok

14 Oktober 2010 - 03 November 2010

Rondreis Costa Rica en Panama

Landen bezocht: